חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איזה צמח לבית הוא צמח מזל?

לפי עקרונות פנג שואי, צמחים מסוימים מביאים מזל טוב ועוזרים בהפחתת לחץ. לדוגמה, הצד המזרחי של ביתכם קשור ליסוד האש, כך שצמחים בעלי אנרגיה חומה וירוקה חזקה מתאימים באזור זה. מסיבה זו, הצד המזרחי הוא מקום טוב לשתול פילודנדרונים. מצבורי בית פופולריים אחרים שמביאים מזל טוב הם פיקוס ואאוניום.

צמח הטולסי נחשב מבשר טובות ועוזר באיזון האנרגיות. זה יכול לשפר את התחושות החיוביות סביבך, להרחיק יתושים. ניתן לגדל אותו בכל חלק בבית המקבל אור שמש רגיל. בחירה טובה נוספת היא ידו של הבודהה. הצמח בצורת האצבע הזה מסמל אושר ומזל במערכת הוואסו ומזכיר לנו את האל בודהה בעמדתו המדיטטיבית.

לוטוס הוא יפה להסתכל, ופירות הזהב שלו הם טעימים. עצים אלה מייצגים גם מזל טוב ועושר. הם משויכים לאלת העושר לקשמי ולורד בודהה, ונחשבים לצמחי ואסטו מבשרים. עץ הניאם הוא צמח מצוין עבור ביתך משום שהוא מטהר אוויר טבעי. לעצי נים יש תכונות רפואיות ורוחניות, ויש לשתול אותם בפינה הצפון-מערבית של הבית.

מצע בית פופולרי נוסף הוא מפעל הכסף, שכאמור מושך עושר. נאמר שהוא ימשוך עושר לבעליו ויועיל להתגבר על משוכות כלכליות. צמחי כסף זקוקים לתחזוקה מינימלית ודורשים רק השקיה. הם יכולים לעזור לך להצליח בחיים האישיים והמקצועיים שלך. כפות הידיים של אריקה נחשבות גם כצמחי בית ברי מזל, והן יכולות להדוף אנרגיה שלילית ולמשוך צמחים חיוביים. הם גדלים לגובה של מטר וחצי והם מסתגלים לאור בהיר או נמוך.

סחלבים: זהו צמח נוסף בעל יתרונות רבים. אומרים שהם משפרים את מערכת היחסים שלכם ומביאים לכם מזל ואושר. בנוסף להיותם מושכים, השתמשו בחרציות כטורנים במקדשים ההינדיים. הם מביאים מזל טוב ושגשוג לבית. הם ממוקמים בצורה הטובה ביותר לכיוון מזרח או צפון בכיוון דרום מערב, הם גם מושכים אנרגיה למזל טוב.

צמחי גומי הם צמחי בית ברי מזל כי הם מייצגים עושר והון בפנג שואי. אלה מטהרי אוויר טבעיים. צמחי תירס הם עוד צמח מקורה פופולרי. ידוע גם כמפעל פורצ 'ן, הם מטהרים את האוויר ומסירים רעלים. צמחים אלה משגשגים גם באור עקיף. הם נהדרים לפנג שואי כי הם מתאימים לבתים עם תאורה ירודה. אבל, כמו בכל צמח, אתה צריך לטפל בהם כך שהם יכולים להביא מזל טוב ומזל טוב.

במקרה של חלל חלון מוגבל, אתה יכול להשתמש בצמחים לבית על אדן החלון שלך. אלה יוסיפו קצת רטט לחדר. רק תוודא לבחור צמחים שלא מתייבשים בקלות. עסיסים הם בחירות טובות עבור אדני חלון שטופי שמש. עדיף להשקות אותם פעם או פעמיים בשבוע לבריאות אופטימלית. וזכרו להשקות אותם באופן קבוע, או שהם לא ישגשגו.

לבנדר הוא צמח פופולרי נוסף, והוא פופולרי הן למטרות קישוטיות והן למטרות רפואיות. לבנדר פולט ניחוח ארומטי נעים. היא מקדמת יחסים בריאים ושינה שלווה. אדמוניות הן פרח פופולרי נוסף המייצג אופטימיות ואהבה. עלי הכותרת העדינים שלהם מסמלים גם מזל טוב וערך. מלבד שיפור הבית שלך, צמחים אלה הם גם יפים ויכול לגרום לכל חדר להיראות יותר מפואר. אם אתה מחפש צמח ייחודי לבית שלך, למה לא לנסות?

מצבורי הבית זמינים בצורות, בגדלים ובחומרים שונים. אם אתם לא בטוחים באיזה סוג צמח לבחור, נסו את אחת האפשרויות הקלות לגידול. אתה יכול אפילו לבחור את אלה שדורשים מעט עד אין תחזוקה, כמו עסיסים וקקטוסים. כל האפשרויות האלה יביאו לך הנאה תוך קישוט הבית שלך. תמצא צמח מושלם לחדר שלך.

פרטים נוספים: צמחים לבית "משתלה בכפר"