חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בניית בית מכולות נגד בניית בית במכולה

רוב האנשים חולמים לבנות מכולה בבית כשהם יוצאים לחופשה. יש אנשים שאפילו בונים מבני קבע בחו"ל. אם אתה מחפש לבנות בית מכולות בעצמך, הנה כמה דברים לשקול.

לפני שאתה מתחיל לבנות בית עם מכולות, אתה חייב קודם לקבוע כמה מ "ר אתה צריך. אתה צריך לקבוע כמה מכולות אתה מתכנן להשתמש בבית שלך. מרווח זה מאפשר להם להיות מועבר בקלות ממקום אחד למשנהו. אם אתה משתמש רק בבית מכולות אחד, אתה יכול לעבוד עם שטח קטן יותר.

הדבר הבא שאתה צריך לדעת על בניית מכולה בבית הוא מה אישורים תצטרך. יש צורך בהיתר לבניית מכולה בתוך גבולות העיר. התקנות המקומיות יכולות להשתנות מעיר לעיר, לכן חשוב לקרוא את כל התקנות המקומיות לפני שתתחיל בבנייה. אתה צריך גם לברר אם יש תקנות או חוקים שאתה צריך לציית להם. חוקים ותקנות אלה עשויים למנוע ממך לבנות באזורים מסוימים.

ברגע שהחלטת היכן לבנות את בתי המכולות שלך, עליך לקבוע כמה כסף תבזבז. בתי מכולות עולים בין חמשת אלפים לעשרת אלפי דולרים. האדם הממוצע בונה בית תמורת כמה מאות דולרים בלבד. בית מסורתי שנבנה על מגרש עשוי לעלות בין חמשת אלפים לעשרת אלפים דולר.

לאחר שתקבע כמה תבזבז, תצטרך לאתר מיקום לבניית המכולה שלך בבית. ייתכן שתוכל או תוכל לבנות אותו בהרבה כי מישהו אחר בבעלותו. זה באמת תלוי בכמה כסף אתה מוכן לשלם על הבית. ניתן גם לרכוש מכולה אחת בבית או מכולות מרובות.

אם אתה מחפש לשכור מכולות, אתה צריך למצוא חברה שיכולה לעזור לך לעשות זאת. אתה יכול לשכור מכולות במחיר נמוך כמו כמה מאות דולרים לחודש מחברות רבות. אפשר להשכיר את המכולות האלה למשך שנה, אם קונים אותן. מכיוון שיש הרבה אנשים שזקוקים לבתים האלה, לעולם לא ייגמרו לך הדיירים. בנוסף, אתה תעשה קצת כסף בחזרה כל שבוע על ידי תשלום שכר הדירה.

כמות החלל הזמינה תקבע איך אתה ערימת מכולות. אם יש לך פחות מקום, אתה יכול לערום אותם אחד על השני. אם יש לך שפע של מקום, אתה יכול לערום אותם בסדר. הרבה אנשים שיש להם בתים משלהם, עורמים את המכולות שלהם, מהחלק האחורי לחזית. במקרים רבים, אנשים בעלי מכולות מרובות יהיה לערום אותם באותו סדר. אתה יכול לרכוש קופסאות חבילה שטוחות שישלחו ישירות לבית שלך או לשים אותם במכולה משלוח כך שלעולם לא תצטרך לדאוג איפה המשלוח הולך לבוא.

העלות של בניית בית מכולות היא הרבה יותר זולה מאשר בניית בית מסורתי. מכיוון שמכולות הם פחות יקרות ואתה יכול להשכיר אותם בכל פעם שאתה צריך אותם, אתה יכול לחסוך כסף. מכולות הן נהדרות לאחסון כמויות גדולות של מלאי או אספקה שאתה לא צריך מיד. אם אתה מעוניין לחיות במכולה, אתה צריך לחקור את האפשרות.

לפרטים נוספים על בתי מכולות, לחצו כאן: https://sade-m.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%9E%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%AA/