חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יופיים של פרגולות אלומיניום

אלומיניום פרגולות הוא תוספת יפה לגינה או לחצר שלך, וניתן לבנות במהירות ובקלות. הם מותאמים אישית מאוד להתאים באופן מושלם הבית שלך או טעמים אישיים. מגוון האלומיניום של פרגולות מגיע בכמה עיצובים כדי להתאים את הטעם שלך, כגון: Gothic, מסורתי, Garden, Cabnets, ו-Privacy Walls. כל סוג מציע תכונות שונות, ורבים מגיעים עם תכונות אופציונליות כגון: תמיכה בטרליס, במעונות ובעציצים. ניתן ליצור אותם גם בחומרים שונים כגון ברזל מעוצב, אלומיניום, פלסטיק, ויניל ושרף. החומרים השונים מאפשרים לך להתאים את סגנון הפרגולה לעיצוב הקיים בחצר או בגינה שלך.

אלומיניום נגד ויניל: המפתח לבחירת פרגולות אלומיניום על פני ויניל פרגולס הוא לקבוע אם אתה מעדיף אלומיניום כדי להיות החומר עבור המבנה. אלומיניום הוא בחירה מצוינת למבנים חיצוניים כי הוא עמיד מאוד. בעוד ויניל מציע קצת יותר גמישות במונחים של עיצוב, זה גם פחות עמיד ליסודות, במיוחד בגשם. לאלומיניום יש את היכולת לעמוד בפני סופות גשמים ואפילו מפולות שלג, והוא החומר המועדף כי הוא קל מאוד.

היופי הטבעי של אלומיניום נגד עץ: הקסם האסתטי של ערכות אלומיניום על פני פרגולות עץ הוא במידה רבה עניין של העדפה. ערכות אלומיניום יפנו למי שאוהבים את יופיו הטבעי וקסמו של הארז, בעוד שניתן להעדיף ויניל על פני אלה המעדיפים מבנה בהיר יותר. ממליצים על סידר למי שחפץ במבט טבעי. היסודות הטבעיים של סידר מושכים ומוסיפים תחושה ביתית לעיצוב בחצר האחורית שלך. סידר דורש תחזוקה קבועה כדי להמשיך לחפש חדש.

עמידות של אלומיניום נגד עץ: אם אתם מתכננים להשתמש באלומיניום פרגולות בחלל החיצוני, עץ צריך להיות מוכתם ומלוטש לעתים קרובות כדי לשמור על יופיו וגמישותו. דרישת תחזוקה זו יכולה להיות יקרה, במיוחד אם אתה מתכנן להשתמש במבנה במשך שנים רבות. גם הרבה יותר קל לנקות אלומיניום. אלומיניום מוגן מפני שריטות ושקעים על ידי ציפוי האבקה הכלול ברוב ערכות האלומיניום. אלומיניום הוא כמעט בלתי חדיר כך בעלי בתים לא צריכים לדאוג שריטות או שקעים הורסים המרחבים החיצוניים שלהם.

פרגולות אלומיניום הן בעלות תחזוקה נמוכה: רבים מהססים לבחור פרגולות אלומיניום בשל דרישות התחזוקה הנמוכות שלהם. קל מאוד לנגב את השכבה החיצונית של העץ עם בד נקי. אלומיניום, לעומת זאת, חייב להיות מוכתם או נצבע לפחות פעם בשנה. עם דרישת התחזוקה הנמוכה, קל לראות מדוע בעלי בתים רבים בוחרים לרכוש פרגולות אלומיניום בנוסף למבנים בגוון ויניל.

העיצוב הוורסטילי: סיבה פופולרית לפופולריות של פרגולות אלומיניום היא העובדה שהן יכולות בקלות להתמזג עם עיצובי פטיו קיימים ורעיונות נופים. DIYERS יכולים לבחור את הפרגולה המתאימה לביתם משום שמבנים מסוג זה באים בהרבה גדלים, צורות וסגנונות. צורה ריבועית פשוטה, למשל, תהיה נהדרת כתוספת לכניסה. בעוד שצורה מלבנית מתאימה יותר למבנה חופשי ליד דלת הכניסה, היא תהיה מעשית יותר. יש אפילו עיצובים עם גג משובץ שמושלם כדי ליהנות מהנוף הנפלא של הטבע מבפנים לביתך.

קל לארגן אותם והם פופולריים בקרב אנשים שרוצים לבנות מקומות מגורים בחוץ. עם זאת, אם מעולם לא בנית אחד לפני, זה יכול להיות רעיון חכם לשכור קבלן כדי להבטיח שיש לך בנייה חזקה וחזקה. אם אתה דייר מיומן ויש לך גישה לכלים כמו מקדחה ומסור ידני, אז לך על זה. יש אלפי עבודות נגרות שאתה יכול לעשות בבית אם אתה לא מרגיש בטוח בבניית ארבור. הפרויקטים הפופולריים ביותר הם פרגולות, ארנות וערכות ביתן.

לסיכום, אלומיניום פרגולס פופולרי מכמה סיבות. הן יפות וניתן לשלב אותן בתכונות ביתיות אחרות. אתה אפילו יכול לרכוש אותם עם ההוראות המלאות להרכבה, אז אתה לא צריך שום ידע טכני. פרגולה היא דרך מצוינת להוסיף צל לגינה, למרפסת או לחצר האחורית שלך.

למידע נוסף על פרגולות אלומיניום, הקליקו: פרגולות אלומיניום בצפון