חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד להתקין דשא סינתטי?

דשא סינטטי הפך במהרה לבחירה מועדפת על תושבי העיר עם חצרות מוצלות או מרפסות בהן דשא אמיתי אינו יכול לצמוח, ומציע פתרון בר קיימא הדורש תחזוקה מינימלית.

לפני בחירת הדשא המזויף המתאים לנכס שלך, חשוב לקבוע כמה תנועת רגליים הוא יראה ומי ישתמש בו (למשל חיות מחמד). בחר חומר שיעמוד בבלאי לאורך זמן.

מה ההבדל בין דשא מלאכותי לדשא סינתטי?

ישנם סוגים שונים של דשא סינתטי זמין, וזה חיוני כי אתה מוצא אחד מתאים לצרכים שלך. בעת קניות, חפש מוצרים עם רמות גבוהות של התנגדות לתנועה רגלית, כמו גם עמידות לאולטרה סגול, כך שהוא לא יתפוגג עם הזמן בגלל חשיפה לשמש.

דשא מלאכותי מגיע בגדלים שונים, גבהים ערימה, צבעים וחומרים כדי לענות על עיצוב הנוף שלך ואת הצרכים האישיים. אפשרויות פופולריות הן פוליאתילן( פ), פוליאסטר וניילון.

זכור תמיד כי דשא סינטטי יכול להגיע במהירות לטמפרטורות גבוהות עד 200 מעלות פרנהייט בסביבות מדבריות.

היצרנים נקטו צעדים גדולים לקראת שיפור עמידות החום של מוצרי הדשא הסינתטי שלהם, כך שהוא לא רק נראה כמו דשא אמיתי אלא גם מרגיש ומבצע כמוהו. הדשא הסינתטי האולטימטיבי צריך להיראות, להרגיש ולבצע כמו דשא אמיתי!

מדשאות דשא סינטטי דורשות פחות תחזוקה, חוסכות כסף לאורך זמן על מים, כיסוח, תחזוקה ושימוש בחומרי הדברה – שלא לדבר על היותם ידידותיים יותר לסביבה! אין צורך בחומרי הדברה או דשנים מזיקים! בנוסף זה עושה אפשרות ידידותית לסביבה!

ממה עשוי דשא סינטטי?

דשא סינטטי מיוצר מסיבים סינתטיים המיועדים להידמות לדשא טבעי, ומספק משטח עמיד המתאים לזירות ספורט, מדשאות מגורים ויישומים מסחריים שהסתמכו בעבר על חומר משטח זה.

מותקן בכל גוון שניתן להעלות על הדעת וכולל גבהי ערימה הנעים בין שטוח, עבה ועדין-בתוספת שכבת הסכך החתימה שלו למראה אותנטי-דשא מלאכותי מגיע בגוונים שונים וגבהי ערימה כדי לענות על כל צורך בעיצוב.

חומר מילוי גומי פירור, המורכב מגרגירי צמיגים ממוחזרים, הוא אחד המילוי הנפוץ ביותר. חומר זה מספק ריפוד, מתיחה ותכונות ניקוז למשטחי דשא מלאכותיים.

חומר מילוי חצץ אפונה מספק גישה טבעית יותר, ומאפשר למים להתנקז דרכו בקלות תוך שהם לא מתרחבים כשהם מתייבשים.

פגז אגוז הפך חלופה פופולרי יותר ויותרחומר מילוי. לא רק שזה בטוח לילדים ובעלי חיים כאחד לשחק עליו, אלא שאיכויות בקרת הריח שלו עוזרות למנוע ריחות לא נעימים להתעכב בחצר האחורית שלך.

מכונות טופטינג תופרות סיבי דשא סינתטי ישירות על בד גיבוי שישתמש מאוחר יותר כדי ליצור דשא גמור, ויוצר את השלב האחרון בייצור דשא מלאכותי.

מה שמים מתחת לדשא סינתטי?

אם אתם מתכננים להתקין דשא סינתטי, הצעד הראשון צריך להיות הכנת הבסיס שלה. פעולה זו תגדיל את תוחלת החיים שלה תוך הקפדה שהיא מתנקזת כראוי לאחר גשמים.

סלעים כתושים וחול חד מהווים בסיסים מצוינים להתקנות דשא מלאכותי, ומספקים גם משטח רך שעליו ניתן להתקין את הדשא המלאכותי שלך וגם מאפיינים נקבוביים המאפשרים למי גשמים לחלחל דרכם.

הוספת של קרום עשב גם תעזור להרתיע גופרים וגידולי אדמה מפני פגיעה במשטחי דשא סינתטי.

לאחר מכן, יש למרוח באופן שווה את חול הבונה על הבסיס על ידי פיזורו במגרפת גינון ודחיסה בעזרת חבלה או חתיכת דיקט 2 על 2 ופטיש גומי עד ליציבות ורמה.

לבסוף, הוסף שכבה של קרום עשבים לסלעים הכתושים ולחול החד כדי להגן על הדשא שלך מפני עשבים שוטים ולספק משטח אחיד להניח עליו את הדשא המלאכותי שלך. קרום עשב גם יגרום ליטוש אטרקטיבי!

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.bar-ginon.co.il/c/%D7%93%D7%A9%D7%90-%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%98%D7%99