חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד לחסוך כסף בשיפוץ דירות?

שיפוץ דירות היא תעשייה צומחת בניו יורק. השוק גדל מאוד בעשור האחרון. חברות שיפוץ קטנות רבות קפצו על השוק עקב צמיחה זו. שוכרי דירות מחפשים שיפוץ מהיר ועלויות נמוכות כדי לעדכן דירה כדי ליצור מראה ותחושה מודרניים יותר. מתחמי דירות גדולים רבים נזקקים לשיפוץ דירות בשל הגיל והצורך בתיקון ועדכון בשל גודלן.

שיפוץ הדירה מתחיל עם קביעת התקציב הנדרש, סוג השיפוץ הנדרש, ומי יבצע את העבודה. שיפוץ דירות יכול להיות פשוט כמו צביעת חדר או החלפת אריחי רצפה. הם יכולים גם לערב שינויים מבניים גדולים כמו הסרת אריחי רצפה והתקנת בידוד. חלק מבנייני הדירות דורשים שיפוץ נרחב יותר, כגון הארכת אגף או בניין שלם. לאחר שהתקציב והיקף הפרויקט יוקמו, הצעד הבא הוא ליצור קשר עם אדריכל דירה מנוסה. אדריכל דירות הוא מומחה בכל ההיבטים של שיפוץ דירות ובנייה.

קבלן כללי בדרך כלל אחראי לשיפוץ הראשוני של בניין דירות. ואז, צוות או אדם משלימים את העבודה. הקבלן הכללי יחליט אז את הדרך הטובה ביותר לסיים את השיפוצים. פעמים רבות, בנייני דירות נותרו ריקים או נמכרים על ידי בעליהם. במקרים כאלה ממונים קבלני הדירות לפקח על שיפוצן ותפוסתן של הדירות הפנויות.

אם אתה רוצה לסיים כמה עבודות גימור לפני שאתה עובר לדירה החדשה שלך, יש כמה דרכים כדי לקבל קצת שיפוץ דירה ושיפוץ דירה נעשה בניו יורק. ראשית, אם בניין הדירות שלך ניזוק, יש הרבה קבלנים שם בחוץ שמוכנים לעזור לך עם עבודות הבנייה דירה ותיקון הנזקים. תוכלו למצוא מספר קבלנים בדפי זהב מקומיים ובאינטרנט שישמחו לעזור לכם במחיר סביר מאוד. קבלן כללי יציע גם עבודת סיום כללית וגם שיפוץ דירה במחיר הרבה יותר סביר מאשר אם היית מנסה להשלים את התיקונים בעצמך.

שיפוץ לופט היא משימה נפוצה בשיפוץ דירות ושיפוץ דירות. לופט הוא מקום קטן בקומות העליונות של בניין דירות שבו שוכנים חדר שינה אחד או יותר. לופט יכול להיות מקום נהדר לחיות אם יש לו את כל הנוחיות שאתה יכול צריך. עם זאת, אם אין לו מספיק מקום עבור חדרי שינה נוספים או ציוד, זה נחשב חיסרון. לכן, אם תרצה להגדיל את שטח הדירה שלך, כדאי שתשקול לשכור את שירותיו של אדריכל יוקרתי.

אדריכל מוסמך ידע איך לשפר את התכנון והבנייה הנוכחיים של הדירה הקיימת שלך, כמו גם כל תוספות לופט חדשות שעשויות להיות נחוצות. בנוסף, הארכיטקט יוכל לייעץ לך על החומרים והשיטות הטובים ביותר לסיום הפרויקט שלך, כמו גם לתת לך הצעות לשינויים שניתן לבצע בכל הקשור לקירות, חלונות ותיקונים אחרים. האדריכל יכול גם להגיד לך מה אחריות אתה צריך לצפות לשיפוץ הדירה שלך או שיפוץ. אדריכלים רבים אפילו מורשים לבצע שירותים ארכיטקטוניים באזורים אחרים מלבד בנייני מגורים, לכן חשוב שתבדוק את זה לפני שתתחיל כל סוג של פרויקט בנייה גדול.

אם יש לך בעיות עם חורים, כתמים או פגמים אחרים בלופט שלך או בכל חלק אחר בבניין החדש שלך, אולי תוכל לקבל קצת כסף בחזרה מהכיסוי הביטוחי שלך. אם דירתך ניזוקה בגלל רשלנות אנושית ולא בגלל נזקי שריפה או מים, ייתכן שאינך זכאי לכסף זה. כדי להמציא כל נזק או תיקונים שסבלת, דבר עם סוכן הביטוח שלך.