חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

להעסיק מעצב גינה היא דרך נהדרת להקים גינה

עיצוב נוף עוסק ביצירת גינה מאוזנת. קו, צורה ומיסה הם יסודות של גינה. שימוש בצבע יכול להוסיף עניין ולעורר תגובה רגשית. צבעים חמים, כגון ירוק וצהוב יכולים ליצור סביבת קבלת פנים ולהבטא את גודל העצם. צבעים קרירים, כגון סגול או לבן, מנוגדים לגוונים חמים ומשמשים להפרדת צבעים סותרים. אלמנטים אלה משמשים יחד ליצירת חלל שהוא גם ויזואלי נעים לעין ומזמין.

התחל בהחלטה איזה סוג גינה אתה רוצה כאשר אתה מתכנן גינה. כדי לקבוע את שטח הגינה, ניתן להשתמש בנייר גרף ובמדידת סרט. אל תשכח לתייג כל ריבוע עם המדידה. לאחר שציירת את הגבולות, הוסף את התכונות הקיימות. מאפיינים אלה יכולים לכלול עצים, שיחים ושבילים וכן גדרות וחומות. ברגע שיש לך הניח את פריסת החצר, אתה יכול להעתיק את התכנית להוסיף אלמנטים אחרים.

אל תדאג אם אתה לא בטוח איך לעצב את הגינה שלך. ישנם צעדים רבים הכרוכים בתכנון ויישום של גינה. הצעד הראשון בעיצוב הגינה הוא לזהות את המבט הרצוי ולהרגיש. כאן אתה יכול לכלול תחושה או מקום. הזיכרון של אירועים וחוויות העבר שלך יכול להשפיע על האידיאלים שלך לגינה שלך. זכרונות אלה יכולים גם לעזור לך להחליט החלטות. באמצעות הדמיון שלך, ליצור חדר חיצוני שהוא גם פונקציונלי ויפה.

כאשר יש לך מיפה את התוכנית שלך, להתחיל לצייר אותו. ברגע שיש לך סקיצה מחוספסת של הגינה האחרון שלך, לשקול איך תוכל להשתמש בו. שים לב לאלמנטים קשיחים, כגון גדרות, מסלולי הליכה וחומות שמירה. מעצב נוף יכול לעזור לך ליצור תוכנית אם אין לך סקיצה של החצר שלך. למרות שזה יכול להיות מלחיץ, זה שווה את זה אם התוצאה הסופית שאתה רוצה.

ברגע שאתה כבר מיפה את התכנית שלך, לשקול איך תוכל להשתמש בגינה שלך. זה לא ממש משנה אם הגינה שלך היא נווה מדבר בחצר האחורית או נווה מדבר עירוני. אתה צריך לחשוב על איך תוכל להשתמש בו. חשוב כיצד תשתמש בחלל. זה יהיה מקום להרגעה? אתה תהנה מזה? אם אתה חושב למכור את ביתך, חשוב שתהיה לך גינה יפה.

אספקטים של עיצוב גינה שלא כדאי לכם לפספס:

בחירת הצמחים המתאימים לגינה שלך היא קריטית. פרחים הם תכשיטי כתר של גינה ויש להציב היכן שתוכל להעריך אותם. אתה צריך לבחור פרחים משלימים, לא משנה אם אתה מחפש ליצור כל פרח או גינה מלא ורדים. גינה פרחים הוא מקום נהדר להרגעה ולהתרועעות עם חברים ומשפחה. כמו כן, ברצונך לכלול תחומים שיאפשרו לך ליהנות בחוץ, כגון המרפסת או המרפסת שלך.

כאשר מעצבים גינה, תמיד שומרים על איזון חזותי. גינה סימטרי יגרום לו להיראות יותר הרמוני ומשביע רצון לעין. זה יגרום לגינה שלך להיראות יותר מזמינה ויגרום לך להרגיש טוב יותר לגבי הרכוש שלך. אורחיך יוכלו ליהנות מסביבה הרמונית בגינתך. הצמחים צריכים להיות הרמוניים אחד עם השני. עיצוב גינה א-סימטרי אומר שהצמח ממוקם משני צידי נקודת הייחוס המרכזית.

אם אתה דבק בעקרונות ההרמוניה, קל ליצור גינה הרמוני. עקרונות אלה יעזרו לבחור את הצמחים המתאימים לגינה שלך ואת חומרי הנוף הטובים ביותר. אתה לא יכול לשלוט בקרני השמש, אבל האישיות של הגינה שלך תושפע מכמות שהוא מקבל. ורדים, למשל, לא משגשגים בשמש מלאה, בעוד הוסטות משגשגות בחום השמש. מקום שטוף שמש חיוני לגידול ירקות. אתה לא יכול לשלוט בשמש אז אתה צריך להתאים יסודות אחרים בגינה.

צרכיו של בעל הבית צריכים להיות המוקד של עיצוב הגינה. יש שימושים רבים לגינה. אם אתה רוצה לארח אורחים בגינה שלך, חשוב לתכנן איפה ואיך תוכל למקם אותם. אתה יכול גם להוסיף גדר או פרגולה כדי ליצור פרטיות. מבנה הגינה שלך יכול להיות גם יפה וגם פונקציונלי. חשוב שיהיו צמחים שמחמיאים זה לזה ומתמזגים היטב זה עם זה.

לפרטים נוספים על עיצוב גינות, לחצו כאן: עיצוב גינות, אלעד ורדי