חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה חשוב לקחת בחשבון בעת תכנון גינה?

בעת תכנון גינה, חשוב לקחת בחשבון מספר אלמנטים. גורמים אלה ינחו את ההחלטות שלך לגבי היכן לשתול, אילו יבולים לגדל וכמה זמן להקדיש לשמירה על החלקה שלך.

איפה המקום הטוב ביותר לשים פרחים?

בעת תכנון גינה, יש להציב פרחים באזור שמקבל שמש בשפע ובעל אדמה עשירה. לשם כך, הכינו את האדמה מראש באמצעות דשן פרחים בשחרור איטי.

לפני בחירת צמחי הפרחים שלך, קח קצת זמן לחקור אילו זנים משגשגים באזורך ובאילו תנאי תאורה. פעולה זו תאפשר לך להחליט אילו פרחים ישגשגו בצורה הטובה ביותר בחצר שלך ויהפכו את השתילה מחדש לפשוטה בהרבה בהמשך.

התחל בהתייעצות עם מפת אזור עמידות הצמחים של משרד החקלאות. מפה זו יכולה לומר לך אילו פרחים משגשגים בצורה הטובה ביותר באזורך ולעזור בבחירת פרחים מתאימים לחצר שלך.

גננים בגן הבוטני של סנטה ברברה, מציעים לטייל בשכונה שלך ולהתפעל מגנים של אנשים אחרים כדי לקבל מושג מה אנשים יוצרים בחצרותיהם.

לפני בחירת הפרחים שלך, חשוב על איזו ערכת צבעים תרצה שתהיה לגינה שלך. באופן אידיאלי, אלה צריכים להתמזג בהרמוניה עם כל גינון חיצוני בנכס שלך.

אילו צמחים עליכם לבחור לגינה שלכם?

כאשר מתכננים גינה, חיוני לבחור צמחים שישגשגו בסביבתכם. זה כולל תנאי שמש וקרקע, כמו גם כל מיקרו אקלים ייחודי לאזור שלך.

התחל על ידי ציון הטמפרטורה הממוצעת והגשמים באזור שלך. לאחר מכן, חפש את אזור עמידות הצמחים באזור שלך באתר שלנו; זה יעזור לך לזהות אילו צמחים יכולים לשרוד חורפים באקלים שלך.

אם הגינה שלך מקבלת יותר מ-6 שעות של אור שמש ישיר בכל יום, שקול לשתול צמחים רב שנתיים ושנתיים. לעומת זאת, אם הוא מקבל פחות משש שעות של אור שמש ישיר ביום, צמחים רב שנתיים ושיחים עמידים לצל יעשו הכי טוב.

בעת בחירת צמחים לנוף שלך, גורם אחד שיש לקחת בחשבון הוא האם המין ימשוך מאביקים או חיות בר. סוגים רבים של צמחים-פרחים ועלווה-יכול לשרת מטרה זו כדי להיות בטוח לעשות את המחקר שלך מראש.

בעת בחירת עצים ושיחים עבור הנוף שלך, גורם הגובה והרוחב שלהם כאשר גדל באופן מלא. יתר על כן, זכור כי עצים גדולים או שיחים יכולים לחסום נופים של חלקים אחרים של הנוף שלך, כמו גם להפחית את האור לנטיעות הבסיסיות.

למה מומלץ לשכור חברה לעיצוב גינות?

גינון יכול להיות מטלה זמן רב, אבל כאשר אתה לגייס את עזרתו של מומחה כדי לטפל בגינה שלך, אתה יכול לקצור את כל הפירות מבלי לדאוג לגבי כל הפרטים. הם ידאגו לבחור צמחים המתאימים לחלל שלכם ולהתקין אותם בגינה שלכם בדיוק.

גנן נוף מקצועי יעצב גם תוכנית גינה המותאמת לדרישות ולתקציב שלך.

תכנון גינה דורש מחשבה ומחקר נרחב, במיוחד אם אתה רוצה את התוצאות הטובות ביותר מהגינון שלך. זה יכול להיות כרוך בקריאת ספרי גינון, גלישה במגזינים או שימוש באפליקציות לצורך הדרכה.

בעת שכירת מעצב גינות, הקפד לברר לגבי המלצות ותיק העבודות שלהם. בנוסף, עיין בדפי הפרופיל והביקורות האישיים של כל מעצב.

לדבר עם מישהו על מטרות הגן שלך הוא רעיון חכם. הם יכולים לשאול אותך שאלות על אופן השימוש במרחב, מה מושך אותך ואילו רגשות הוא אמור לעורר בך.

לבסוף, הקפד לברר אם הם מספקים שירותים נוספים כמו עיצוב גינון או פרחים. אלה יכולים להיות דרך מצוינת להרחיב את האפשרויות שלך ולהפוך את הגינה שלך למדהימה עוד יותר!

לקריאה נוספת לחצו

https://ginkgo-gardens.com/%D7%AA%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%94/