חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה מצפים סטודנטים המעוניינים באדריכלות ועיצוב פנים ללמוד? ‏

אדריכלות ועיצוב פנים הולכים יד ביד. רבים מקשרים את עיצוב הפנים עם אדריכלים. עם זאת, מעצבי פנים רבים הם למעשה אדריכלים. אנשי מקצוע אדריכליים בונים ומעצבים בניינים, בעוד שמעצבים פנימיים עובדים כדי לשפר ולייפות את הבניינים האלה. יש הרבה התמחויות אדריכליות שונות, כולל אדריכלות מסחרית, אדריכלות מגורים ואדריכלות ציבורית. כאשר אדריכל מתכנן בניין, הוא או היא ישתמשו במושגים של אדריכלות ועיצוב פנים כדי ליצור תוכנית למרחב.

כדי להפוך לארכיטקט, אתה חייב להיות בוגר קולג 'של ארבע שנים ויש לך לפחות תואר ראשון. כדי לקבוע אם הכישורים שלך הם עד נקוב, כמה אוניברסיטאות יכולות לדרוש ממך להיבחן. אם תעבור את הבחינה, תקבל תואר ראשון באמנויות (BA). אחרי סיום הלימודים, תוכל ללמוד ארכיטקטורה בכל קולג 'או אוניברסיטה של ארבע שנים. עם זאת, אם אתה לא עובר את הבחינה הזו, אתה יכול לרדוף אחרי הרווקים של המדע (BS) בארכיטקטורה או כל קורס אחר הקשור לארכיטקטורה.

בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים, התלמידים מפתחים הערכה חזקה לאיכויות הוויזואליות הנמצאות במרחב. הם גם לומדים כישורי חשיבה ביקורתיים יקרי ערך שיהיו שימושיים בחייהם המקצועיים. סטודנטים רבים לעיצוב פנים ואדריכלות מקבלים השראה לפתח קריירה בעיצוב פנים.

לסטודנטים המעוניינים בעיצוב פנים ובאדריכלות יש אפשרויות קריירה רבות. אפשרות אחת היא להיכנס לתכנון מגורים. זוהי קריירה מתגמלת אם אתה אוהב לעבוד עם אנשים ורוצה לעזור לשפר את בתיהם. עיצוב מגורים הוא תחום רחב הכולל הכל החל בעיצוב בית ועד אדריכלות נוף. תלמידים רבים בוחרים להתמקד בעיצוב חדר אחד בלבד בבית, שהוא בדרך כלל חדר השינה הראשי. סטודנטים רבים לארכיטקטורה ופנים מעוניינים ליצור בתים בעלי קיימא ויעילות אנרגטית, העשויים לפנות למגוון רחב של בעלי בתים.

סטודנטים המעוניינים בארכיטקטורה ועיצוב פנים עשויים גם הם לבחור להיות מתכנני נכסים. בתפקיד זה, הם אחראים לוודא שכל מי שגר בבית או בבניין מסוים ישאר מאושר ונוח. בעל בית עשוי להיות מעוניין להוסיף גינה או בריכה לנכס שלהם. מתכנן נכסים יכול לסקור את פרטי הלקוח וליצור תוכנית כדי להפוך את הפריטים האלה לאפשריים. מתכנן נכסים יכול גם לעבוד עם בעלי בתים כדי לוודא שהדיירים מרוצים מנכסיהם השכורים.

תלמידי ארכיטקטורה ועיצוב פנים יכולים גם הם להיות יועצים. הם יהיו מעורבים בכל דבר, החל בבניית המבנה ועד איך הוא משתלב בסביבה הסובבת. ייתכן שהם מעורבים בבחירת הריצוף, התאורה, הדלתות, הצבע והשטיחים לכל הבית. ליועצים יש גם הזדמנות להיות מעורבים בניקיון ובתחזוקה של הנכס. הם גם יכולים לסייע לארכיטקטים ומעצבים ביצירת תוכניות ופריסות לכל פרויקט שיפוץ.

סטודנטים יכולים גם לבחור להיות מנהלי פרויקטים. התלמיד עשוי לחוש כשיר בניהול כל היבטי הפרויקט אם יש לו מספיק ניסיון. מנהלי פרויקטים מתאמים בדרך כלל עם קבלני משנה שונים, מהנדסים ומומחים אחרים על מנת להשלים את העבודה בזמן ובתוך התקציב. מנהלי פרויקטים יכולים גם לקבל החלטות חשובות בנוגע לאלמנטים ארכיטקטוניים, כגון פריסה או עיצוב נוף של בניין.

סטודנטים המעוניינים בעיצוב פנים ובארכיטקטורה צריכים גם להתעניין במתמטיקה. סטודנטים צריכים להיות מסוגלים לזהות צבעים, לדמיין את היחסים בין העצמים ולהיות מסוגלים לפתור עבור כמויות לא ידועות. עליהם גם להיות מוכנים לעבוד עם מספרים ומידות ולהשתמש בהיגיון ובעקביות בגיבוש דעותיהם ורעיונותיהם. תלמידים צריכים לקחת אלגברה, חשבון דיפרנציאלי, סטטיסטיקה כדי ללמוד את המיומנויות הדרושות כדי להצליח בתחום הזה. כישורים אלה חיוניים בתחומים רבים של עיצוב פנים ואדריכלות.

לפרטים נוספים על אדריכלות ועיצוב פנים, הקליקו: https://shirleystein.co.il/