חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחסן עצים מומלץ בצפון

https://www.youtube.com/watch?v=fZ1pgfQbGEk


רבים מאמינים שכל חומרי הבניין הם אותו הדבר. אחרי הכל, הם משמשים באותם פרויקטי בנייה. אבל שום דבר לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. ישנם הבדלים רבים בחומרי בניין. הבדלים אלה יעזרו לך לבחור את החומרים המתאימים להתאים לפרויקט שלך.

ראשית, אתה צריך לדעת את ההבדלים בין סוגים שונים של עצים לדק. דיקט הוא סוג פופולרי של עץ. ניתן לרכוש דיקט בציונים רבים בהתאם למטרתו. דיקט מסוים מסווג גם כעץ, אך לעתים קרובות יותר מאשר לא, הוא רק דיקט המשמש לחומרי בניין לעצים. דיקט יכול להיות צבוע או נשאר לא גמור; עם זאת, המראה הלא גמור מועדף בדרך כלל כי קל לעבוד איתו והוא מגיע במגוון צבעים שונים.

ישנם יתרונות רבים בשימוש בחומרי בניין כמו דיקט. קודם כל, עץ יכול להיות בשימוש חוזר אם ממוחזר נכון. אם העץ נקצר ונעשה בו שימוש נכון, הוא יימשך שנים רבות או אפילו עשרות שנים. אם זה לא המקרה, העץ עלול להיות פגום וזקוק להחלפה. ניתן להציל את העץ הזה מלהיות בלתי שמיש על ידי הסרת עצים ישנים מהעצים הקיימים.

זה לא רק מגדיל את עמידותם ואת אריכות חייהם לטווח ארוך, אלא גם מאפשר להשתמש בהם שוב. עצים באופן טבעי יאבדו את יכולתם לעמוד בפני לחץ ומזג אוויר לאורך זמן. זה יכול להוביל לפיצול או פירוק העץ. עם זאת, לסוג זה של חומר לבניית עצים יש סוגים שונים של שרפים שיכולים לעמוד בפני מזג אוויר ולחץ. זה מבטיח שפרויקט בניית העצים שלך יוכל לעמוד במבחן הזמן. היא עדיין תיראה טוב ותתפקד, גם אם היא בת כמה עשורים.

אחד היתרונות הגדולים ביותר לחומרי בניין עץ הוא הגמישות שלהם ביצירת עיצובים. מכיוון שעץ הוא חומר רב תכליתי, ניתן להשתמש בו ליצירת מגוון רחב של עיצובים שונים. אתם יכולים לבנות את הבית שלכם עם שתי קומות או שלוש קומות, תלוי אם יש לכם מספיק מקום. מלבד תוכניות קומה שונות, ניתן להוסיף תכונות נוספות כמו מוסכים או מבנים חיצוניים. ודא העיצובים שלך לציית עם קודי בניין מקומיים. גמישות העיצוב היא אחד היתרונות העיקריים בשימוש בעץ כחומר בנייה.

מכיוון שזה קל לעבוד עם עץ, זה חומר בנייה אידיאלי עבור-זה-את-עצמך. אתה לא צריך לשכור מקצוענים מיוחדים שיעזרו לך לבנות את הבית שלך מאפס. כל מה שאתה צריך זה הבנה של קודי הבניין באזור שלך ואת הכלים שאתה צריך כדי להפוך את הבנייה שלך להצלחה. הדבר הטוב ביותר הוא שאתה יכול למצוא את כל החומרים האלה בחנויות החומרה המקומיות שלך.

מצד שני, ישנם כמה חסרונות בשימוש בחומרי בניין מעץ. לעץ יש את דירוג הצפיפות הנמוך ביותר בין כל חומרי הבניין. עץ סטנדרטי הוא כבד מאוד וייקח זמן להתיישב בחצר שלך. עץ הוא נוקשה מאוד, מה שהופך את זה קשה לעבודה.

חיסרון נוסף של חומרי בניין מעץ הוא עמידותם הנמוכה. צריך רק קרן אחת של עץ כדי לגרום לעץ ליפול. עם חומרים מסורתיים, זה לא יקרה, כמו הקורות יתקשרו יחד. עץ הוא פחות צפוף ועלול לגרום לביתך להתפורר עם הזמן. לבסוף, עץ אינו מתוקן בקלות. עץ יכול להיפגע בקלות על ידי טרמיטים. רוח, לחות, רוח וונדליזם.