חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוגים שונים של וילונות קטיפה

וילונות קטיפה אלה הם מרקם עשיר ומאוד צבעוני, יוצר תחושה של נוחות מפוארת בכל חדר שבו הם עטויים. וילונות הקטיפה הם בד מפואר שיכול בקלות להפחית רעש מהחדר ולהכהות חלונות גדולים ביעילות. הם אידיאליים לשימוש בסלון, בחדר השינה, או בשירותים. בתים רבים משתמשים בווילונות קטיפה כדי לעטוף רהיטים. הווילונות האלה יכולים להוסיף חום וקסם לכל מקום אם הם תפורים כראוי.

רבים בוחרים וילונות קטיפה עבור התופים שלהם. פירוט עיצוב זה משמש לעתים קרובות לטיפולי חלונות כגון אימות או כריות זריקה. האריג זמין במספר משקולות וניתן למצוא אותו במרקמים שונים כגון קשמיר, צ 'ניל או קטיפה. בדים אלה פופולריים בשל יכולתם לעטוף היטב ולהיראות מושכים בעודם שומרים על מבנה וצורה. אפילו הקטיפה היקרה ביותר יכולה להיות זולה על ידי רוב האנשים, במיוחד מאחר שערכות מותאמות אישית יכולות להיות די יקרות.

למרות שווילונות קטיפה אינם עמידים כמו סחבות מסורתיות הם יכולים להיות במצב טוב במשך זמן רב. טיפול הולם הוא חיוני לכל הבדים, במיוחד קטיפה. אם וילון לא נשטף לעתים קרובות, הוא יכול לשקוע במהירות או לאבד את צורתו. יש לשטוף את רוב הקטיפה על מעגל עדין עם חומר ניקוי קל ואז להתייבש.

יש בעלי בתים שאוהבים וילונות קטיפה עם מרקם. כמה קטיפה מגיעה עם קצה עפעפיים. זהו בדרך כלל שוליים קטנים שנתפרים לאורך הקצה העליון של הווילון. ניתן להשתמש בו יחד עם קצוות תחרה סטנדרטיים יותר כדי ליצור מראה ייחודי. נדרשים תרגול וסבלנות כדי לוודא שנעשה שימוש בחומר הנכון. עם זאת, זה שווה את זה למי שרוצה להוסיף מגע אישי לווילונות שלהם.

וילונות מסוימים עשויים מבד מיוחד שאי אפשר לכבס. וילונות אלה יכולים לשמש להשלמת רהיטים קיימים בחדר. אם יושם כיסא בחדר ללא קישוטים, הווילונות ישמשו ליצירת מסגרת. לחלק מהווילונות יש ברק קל בגלל התכונה הזאת. למרות שנראה שהם עשויים מבדים עדינים, הווילונות נועדו להיראות יותר כמו וילונות יוקרתיים.

וילונות קטיפה לעתים קרובות מתווספים לעיצוב מודרני בגלל המרקם וההרגשה שלהם. המרקם יכול להיות אחד שמתאים לצבע הריהוט של החדר או שהוא יכול להיות ניגוד דרסטי יותר כמו שחור ולבן. סגנון זה של וילון יכול לשמש גם בחדרים מעוטרים בצורה עתיקה יותר. הקטיפה עשויה להיראות יותר כמו קטיפה במקרים אלה ופחות כמו גזה. קשה לתפור את הווילון הזה, אבל הוא יכול להיות יפה מאוד.

יש חברות רבות שעושות וילונות קטיפה וילונות טהורים שמתאימים לשימוש בחדרי שינה. וילונות אלה יכולים להיות עשויים ממגוון של בדים, נותן להם מראה ייחודי. רבים מהווילונות עשויים מחומרים כגון משי וסאטן. יכול להיות להם מראה קלאסי או מראה מודרני. המבט שאדם בוחר עבור חדר השינה שלו מבוסס בדרך כלל על ההעדפות שלו, אבל יש כמה דברים ברורים לשקול בעת בחירת וילונות.

דבר אחד שיש לזכור הוא שכאשר רוכשים וילונות קטיפה לחדר של ילד הווילונות צריכים להיות עשויים רק מחומרים המתאימים לגיל הזה. וילונות אלה יכולים להיות יקרים מאוד אם הם עשויים מבדים עדינים מדי לעור הרגיש של ילדים. הילד עלול לחוות גירוי בעור אם הווילונות עשויים מבדים עדינים. זה יכול להוביל לפריחה ובעיות אחרות. הווילונות עשויים לרוב מבדים פחות יקרים, אבל עדיין איכותיים שמוסיפים אלגנטיות למרחב ומגנים על הילד מפני קרני שמש מזיקות.