חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב והקמת גינה בבית פרטי במרכז

יש דרכים רבות לגרום לגינה הקדמית שלך להיראות יפה ושימושית. ניתן להשתמש בצורות, בגודל ובחומרים בגינה הקדמית כדי ליצור מוקד. פרחים הם הבחירה הטובה ביותר לחצר הקדמית כי הם עדינים ואחרונים כל השנה. גן קדמי המשלב צמחים מגוונים יהיה בעל מגע מרוכך. הרבה אנשים שותלים פרחים שגדלים על המרפסת והסיפונים שלהם.

עבור חללים קטנים, סירים קטנים יותר הם אידיאליים למילוי בירוק ורעיונות לגינות חזית. אבנים קטנות, חלוקי נחל וסלעים מעוגלים עובדים היטב. שיחים הם דרך נהדרת ליצור תצוגה שופעת של ירוק בגינה הקדמית שלך. הם בקרוב ייעלמו לאחר שתסיים גינון. שיחים כמו קמליה והיביסקוס ניתן לשתול סביב גבול או ערוגת פרחים. שיחים גדולים יותר כגון עץ מייפל או אזליה יוסיפו ירק לכל גן קדמי ויספקו אופי רב.

מזרקות מים יכולות להיות תוספת נהדרת לגינה הקדמית שלך. ניתן לקחת אדריכל ומעצב גינות מתאים שיתכנן בריכת נוי שאליה יגיעו ציפורים וימשכו מגוון ציפורים ופרפרים שיעזרו לספק בתי גידול לסוגים רבים אחרים של חיות בר. בריכות מסוימות עשויות מאבן טבעית או מחומרים אחרים. הם באים בגדלים רבים. מזרקות מים קטנות הממוקמות במרכז מצע הפרחים יוצרות מוקד מקסים בכל גן ומושכות אליו מגוון חרקים מעופפים הנמשכים למים. אמבטיית ציפורים יכולה להיות מקום מצוין להירגע ולהתבונן במינים ובפרפרים הרבים הנמשכים לשם.

אולי כדאי לך לשתול פרחים נדירים, או ליצור סידור פרחים יוצא דופן בגינה שלך. המראה של הדשא שלך יהיה משופר על ידי עשבים ושיחים גבוהים כמו יערת דבש ותנין. רבים ישתלו סוגים שונים של עשבים או שיחים כדי להשלים את רעיונות הגן הקדמי שלהם.

גינות קטנות יכולות להיראות מהממות עם בנייני גן כמו פרגולות או קשתות. הם יכולים לשמש כדי לספק מקומות ישיבה נוספים או כדי להציג את הצמחים היפים ביותר שלך. ארבנות, פרגולות ומבנים אחרים התומכים בטיפוס על גפנים ופרחים יכולים לשמש כתכונה שתאפשר לך לשבת וליהנות מכוס תה או קפה עם חבריך. יש הרבה עיצובי גינה שיכולים לשמש להשלמת כל סגנון בית, מגאורגית מסורתית ועד מודרנית. בחלק מהבתים יהיה יותר אופי ויכלול פרגולות זכוכית ואילנות.

דלת הכניסה היא תכונה שלרוב מתעלמים ממנה, אך עשויה להשפיע במידה ניכרת על המראה הכללי של הבית. רבים ישתמשו בדלת הקדמית שלהם כמראה גדולה, המספקת תצפית מצוינת על עצמם ועל המבקרים בהגיעם. זה עושה רושם ראשוני נהדר והופך כל גן קדמי קטן לדלת קדמית בלתי נשכחת. אתה יכול לגרום לחצר הקדמית להתבלט או לשלב אותה בתכנון הגינה. הרבה אנשים משתמשים בדלתות הקדמיות שלהם כדי ליצור אזור ישיבה, או חדר אוכל. זוהי דרך נהדרת להוסיף תכונה לגנים קדמיים קטנים.

למבט כפרי, שביל שמוביל לכניסה לגן הקדמי יכול להיכלל. שבילים יכולים להיות עשויים מלבנים, בטון או אבנים ולהוסיף תכונה ייחודית לזכותו של התמונה. סביבת אבן יכולה לשמש להקיף מדרגות. זה היה גורם להם להיראות אפילו יותר מרשים אם היה להם מושב של ספסל. מושב הספסל יהיה מוגן על ידי גרילי ברזל שהם מאפיין נפוץ מאוד בגנים כפריים רבים היום.

עיצוב גינה חזיתית נועז ובולט חיוני להגברת ערעור המדרכה. בעלי בתים רבים אוהבים לשתול שיחים גדולים ועצים שיכולים להוסיף אופי רב למדשאותיהם. אתה יכול גם לכלול צמחים קטנים ופרחים בנוף שלך. זה ישפר את התמונה ויגרום למדשאה שלך להיראות יותר טבעית. זה חשוב לא ללכת לים עם זה כמו שאתה רוצה הדשא שלך טבעי ושטוח. הצמחים שאתם בוחרים צריכים להשלים אחד את השני. שיח או עץ צריכים למדוד לפחות 6 רגל.