חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם אתם באמת יודעים הכל על מוצרי בטון?

בין החומרים הנפוצים ביותר בעולם, בטון הוא החומר השני הנפוץ ביותר, אחרי מים. בטון הוא שילוב של אגרגטים טובים ומחוספסים ומלט נוזלי. הוא הופך לחומר חזק יותר כשהוא מרפא. למרות השימוש הרחב בו, הוא עדיין הבניין הכי פחות פופולרי. הנה כמה מסוגי הבטון הנפוצים ביותר. בואו נבחן כל אחד בפירוט רב יותר.

בטון מוכן-מעורב הוא הסוג הנפוץ ביותר של בטון. הוא מועבר על ידי משאית, משאית או משאית ומגיע בהרבה גדלים וצורות. רוב המוצרים האלה באים מוכנים-מעורבים, מה שאומר שהם יכולים להיות בשימוש באופן מיידי. חלק מהמוצרים האלה מכונים גם "prepast' או" מוכנות-מעורבות "בטון. הם באים בצורות רבות, כולל מלבנים וריבועים.

כמעט לכל יצרני הבטון יש סניפים בארצות הברית. זה מאפשר להם לספק שירותי בטון ללקוחות ברחבי הארץ. בנוסף לבטון, חברות אלה מוכרות מגוון חומרי בניין, כולל עזרי ריפוי, סרטים דקורטיביים ובטון ארכיטקטוני. שירות הבטון של ליווינגסטון, היילנדס, קליפורניה, הוא הבחירה הטובה ביותר שלך למלט מעורב מוכן. שירות הבטון של ליווינגסטון ממוקם בלוס אנג 'לס ומציע מגוון רחב של מוצרי בנייה שיתאימו לצרכים של כל לקוחותיו.

ישנם כמה סוגים של בטון זמין, כולל מלט פורטלנד או ”מבוסס חול”. סוגים אלה של בטון משמשים לעתים קרובות לבניית תשתיות כמו מדרכות וחניות. סוג זה של בטון מעורב יכול להיות מעורב במפעל, אבל הם אינם מתאימים למטרות אחרות. הם רגישים לפיצוח ושבירה. הם דורשים הרבה זמן כדי לרפא, ואולי אפילו לשבור או שבב החוצה.

מוצרי בטון משמשים לבניית מבנים. איכות המלט וכמות המים בתערובת קובעות את חוזקו ועמידותו של הבטון. מערבבים את מרכיבי הבטון על משטח שטוח עם מים. המטרה של כל מוצר קובעת איזה סוג של תערובת נמצא בשימוש. במקרים מסוימים ניתן להשתמש בסוגים שונים של בטון לאותה מטרה. בהתאם להרכבו וגודלו, המוצר עשוי להיות בטון מוכן ומעורב.

בטון הדוחס את עצמו יכול לשמש גם כמוצר קונקרטי. כאשר התערובת מכילה כמות גבוהה של RA, היא נחשבת לבטון הדוחס את עצמו. זהו חומר סלילה טוב שיכול להימשך זמן רב. הוא יכול לעמוד בציוד כבד ותשתיות עירוניות. כמות האוויר והלחות בתערובת קובעת את עוצמת הבטון העצמי. את הגמישות שלו ניתן להטיל בקלות באופן פורמלי, וניתן להשתמש בו ליצירת צורות רבות ושונות.

תעשיית מוצרי הבטון מגוונת. הוא כולל בטון וגם בטון. בטון קדמי הוא עוד תעשייה חשובה. בטון שמבוסס מראש הוא דוגמה אחת. הוא מכיל גם רכיבים שניתן להשתמש בהם בדרכים שונות. מוצרים אלה חיוניים לתעשיית הבנייה בבריטניה. תקנות OSHA ספציפיות נדרשות למגזר הייצור.

המוצרים המקדימים המיוצרים על ידי חברות קדם הם מאוד עמידים וקלים להעברה. מוצרים אלה יכולים לשמש במשך שנים רבות. ניתן להשתמש בהם בבניית גשרים ובניינים. הם יכולים לשמש ליצירת דרגשים להאכלת חיות משק, ממגורות ושוחות. הם יכולים גם לשרת מטרות רבות אחרות. בטון מוכן לתערובת ניתן להתקין בקלות. ניתן להשתמש בו בכל סביבה, כולל חיות משק. ניתן להשתמש בו בכל סביבה, בין אם זו סביבה תעשייתית או סביבה של צאן.

הוא בשימוש נרחב לבנייה. זה יכול לשמש ליצירת עמודים וקורות. ניתן להשתמש בו בפרויקטים מסחריים. בנוסף לאלו, ניתן להשתמש בו גם לבניית מבני שירות ואתרי תעשייה. ניתן להשתמש בו גם ליצירת מפרידי נפט. הוא יכול לשמש גם כבאר גבס ומבנה אחר. החומר יכול לשמש למטרות רבות. ההבדל העיקרי בין שני הסוגים הוא אופן עשייתו.

למידע נוסף, לחצו כאן: אבן סלע