חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד למצוא את מחירי אריחי המטבח הטובים ביותר

יש מגוון סגנונות של אריחי מטבח לבחירה. הנפוצים ביותר הם מלבניים, עם תבניות גאומטריות או פסיפס זכוכית. אפקט בטון, כרית ומשובץ הן כל האפשרויות המודרניות. אריחים אלה נראים שגרתיים אבל להוסיף קצת אישיות. אתה יכול לבחור מתוך מגוון עיצובים ותוכניות צבעים. אלה יקרים יותר מאלה הסטנדרטיים, אבל הם יביאו סגנון למטבח שלך. הם עמידים יותר מאפשרויות אחרות, אבל הם גם קלים יותר לנקות ולשמור.

לפני שאתה בוחר את האריחים למטבח שלך, זה חיוני לחשוב על מטרת האריחים. מאחר שהמטבח מקבל הכי הרבה תנועה, חיוני לבחור את החומר הנכון שיכול לעמוד בפני השימוש המתמיד. חיוני לחשוב הן על היבטים מעשיים והן על היבטים אסתטיים בבחירת אריחים. אתה יכול לבחור מתוך מגוון של סוגים שונים של אריחים, כולל אריחי קיר ורצפה ולא יהיה לך מחסור של בחירות. הנה כמה עצות שיעזרו לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

אריחי חרסינה: אריחים אלה הם בחירה מצוינת לריצוף וקירות במטבח. הם חזקים, קלים לניקוי, ויכולים לעמוד בפני פגיעות ומים. אתה יכול לבחור כל צבע או סגנון שתרצה. הם עשויים מקרמיקה ולא עיוות או סדק כשאתה הולך עליהם. אריחי חרסינה מעולים ליצירת מטבחים קלאסיים או מודרניים. ניתן למצוא אותם במגוון גדלים וסגנונות.

https://www.youtube.com/watch?v=xJ6qmNeoRqc

אל תשתמש באריחים מדרגה 0 במטבח שלך. הם רכים מדי ולא יכולים לעמוד בשימוש לטווח ארוך. תצטרך משהו קשה יותר בשביל הבקשה הזאת. הימנע משימוש באריחים מדרגה 0 על משטחים אחרים מלבד הקירות. הם מיועדים בעיקר לקירות. מטבחים מסחריים יכולים להפיק תועלת מצלחת אחורית קרמית. פסיפס או אריחי אבן טבעיים יכולים ליצור מראה מטבח ייחודי.

יש מספר רב של אפשרויות של חומרים לאריחי מטבח. חלקם עשויים מרצפות וקירות ואחרים משמשים כמבטאים. גרניט ולוח הם הסוגים המבוקשים ביותר של אריחי מטבח. אריחים אלה למטבחים הם בדרך כלל היקרים ביותר כדי להיות בטוח להשוות מחירים. אריחים אלה בדרך כלל יקרים יותר מאחרים, אבל הם השקעה מצוינת. מטבח מעוצב היטב יימשך שנים רבות. מספר קווים מנחים יעזרו לך לבחור את האריחים המתאימים לביתך.

בחירת אריחי המטבח הנכונים היא מרכיב חיוני בשיפוץ שלך. אתה יכול לבחור את הגוון של האבנט וגם להניח אותו על הרצפה. אפשר גם לבחור את הסוג והחומר של אריחים, כמו אבן גיר או חרסינה. אריחים אלה עמידים יותר מאריחי קרמיקה וניתן להשתמש בהם במטבחים. כל חומר שתבחר להשתמש בו, אתה יכול להיות בטוח שהאריחים שתקנה יחזיקו מעמד.

אם אתה מתכנן על שיפוץ המטבח שלך, לקחת בחשבון התקציב שלך ואת הנושא של הבית שלך. קרם או אריחים לבנים הם החסכוניים ביותר. אולי תרצו לחשוב על אריחי פסיפס, אבל הם גם יכולים להיות יקרים. בעוד אריחי פסיפס הם יקרים יותר, הם מעולים עבור מצעים אחוריים. אם אתה מחפש לקשט מטבח קטן, הם יכולים להיות אפשרות טובה. כמה אריחי פסיפס מיוחדים ומושכים יכולים להבליט את המטבח שלך.

התקציב שלך לשיפוצים יכול להיות מושפע מאריחי המטבח שאתה בוחר. אריחים גדולים יותר יהיו יקרים יותר מאריחים קטנים יותר. אפשר גם לעצב מחדש את המטבח שלך לפני התקנת אריחים. אם אתה דייר, אריחי מטבח יכולים להיות הדרך המושלמת לחסוך כסף בזמן שיפוץ הבית שלך. הייה מודע לכך שחרסינה ואריחי קרמיקה עמידים יותר ויכולים להימשך שנים רבות. אריחי פסיפס זכוכית ואריחי קרמיקה הם בחירות נהדרות אם יש לך מטבח גדול.

חיוני לשקול את עיצוב אריחי המטבח שלך. אריחים בוהקים אלה הם גדולים לשימוש כקירות מבטא, עם זאת הם לא צריכים להיות המוקד של החדר. תכונה המנוגדת היא דרך מצוינת לנצל את הצבעים הנועזים בחלל קטן. ניתן להשתמש באותו צבע בחלקים שונים של המטבח. זה נכון גם לגבי האבנט האחורי. סגנון אריחי המטבח יכול להשפיע על המראה הכללי של החלל.

לפרטים נוספים, לחצו כאן: https://www.ruhamasharonkitchen.com/extraordinary-kitchen-tiles-album